Friday, August 22, 2008

Bila hati kecilku berkata

Salam..
Sessi meluah perasaan..


Kalau korang tanya apa perasaan aku sekarang, pastinya aku akan ckp sedikit kecewa. Sekalipun aku mampu sembunyikan, tapi di saat ini aku perlu meluahkan perasaan di tempat yang aku harap tiada siapa mempersoalkannya. MYSPACE - bermaksud ruangan aku. Komen anda diterima sebaiknya.

Selama hampir beberapa bulan aku mencuba nasib, akhirnya aku akur pada keadaan. Kami hanyalah adik beradik. Tiada perasaan cinta, walaupun sayang katanya hadir. Tapi susah untuk aku ceritakan perasaan aku sekarang. Tapi aku tetap terima seadanya sekalipun dalam keadaan 'rela terpaksa'.

Ye..aku kecewa.Susah untuk aku nafikan. Dia yang aku harapkan memberi sinar baru dalam kehidupan aku, mampu bersama aku menjadi insan yang ku cinta, nampaknya kami berhubung sebagai adik beradik.

Mampukah aku? Soalan yang merosakkan fikiran aku beberapa minggu, membenak dalam akalku sehingga kadang-kadang aku hilang pertimbangan diri. Tapi aku masih mampu diriku. Semestinya susah untuk aku terima.


Tapi, itulah hakikatnya.....

No comments: